Entra Registrar-se

#TermicGAS

#webofical

Els millors Porra
cserrall3
man-grana2
moltnastic1
Simant1
Vador1
steve_b1

#Tarragona2018

19/10/2007

EL BANQUILLO VISITANTE

EL BANQUILLO VISITANTE

Atenent la petició de Juan Luís García, administrador de la web no oficial Albacete Balompie .com el nostre company Josetoni ha realitzat aquest treball, que podreu llegir complert a la web www.albacete-balompie.com.

José Antonio Luaces, colaborador del portal y foro NasticdeTarragona.com pasa amablemente por nuestro "Banquillo Visitante" y nos cuenta todo lo que rodea al club de la Imperial Tarraco.

Pregunta: Hola Toni, tras el sorpresivo ascenso de hace dos años y el fugaz paso por la liga de la estrellas regresáis a la categoría de plata, pero esta vez "como grandes" y con un importante proyecto tanto en lo deportivo como en lo económico ¿ha cambiado mucho vuestro equipo desde que nos enfrentamos por última vez? ¿verdad?, ¿qué supuso para el Nástic y la ciudad volver al fútbol de élite tras tantos años en 2ªB y 3ª?
Respuesta: Pues una inmensa alegría que se contagió a toda la ciudadanía. Fue un acontecimiento que la ciudad vivió con una gran intensidad. Es indudable de que la ciudad fue consciente de la importancia del ascenso. Enseguida se supo que la oportunidad de competir en la máxima categoría del fútbol español tendría unas repercusiones muy importantes en todos los ámbitos socio-deportivos de la ciudad y comarca. Fue un acontecimiento que ni siquiera en el trienio 47/49 se vivió de tal manera en la ciudad, pues entonces el fútbol era otra cosa bien distinta y la dedicación mediática no era tan intensa como lo es en estos tiempos.
Pregunta: ¿Cuáles eran las previsiones de abonados y que número se ha alcanzado finalmente?
Respuesta: El ascenso del Nàstic a la División de Honor supuso un aumento considerable de abonados que alcanzó la cifra de los 12.000. Luego, tras el descenso, se previó que las bajas podrían estar alrededor de las 2.000. Al final creo que se ha estabilizado en unos 9.000. Lo cual creemos que es una cifra aceptable dadas las circunstancias, y en comparación con otros equipos de la misma categoría.
Pregunta: Mirando el banquillo este año apostáis por un entrenador joven como Javi López que tan bien lo hizo el año pasado en el Salamanca ¿qué opina la afición sobre el técnico?, ¿creéis que está en la línea de lo que necesitabais o se debería de haber apostado por alguien más experimentado?
Respuesta: En mi opinión, y salvo que al final de la campaña los [.....]

Autor: Webmaster | Més informació

noticiesDimarts a partir de les 9 hores, a la venda les entrades per al SD Huesca - Nàstic

Dimarts a partir de les 9 hores, a la venda les entrades per al SD Huesca - Nàstic

El Gimnastic de Tarragona informa que demà, dimarts, a partir de les 9 hores, es posaran a la venda a les oficines de la SAE les entrades per poder assistir al partit de diumenge (20.30 hores) a El Alcoraz entre la SD Huesca i el Nàstic, corresponent a la jornada 41 de LaLiga 1|2|3.

Llegir article

noticiesNàstic 5 – 3 CyD Leonesa

Nàstic 5 – 3 CyD Leonesa

El Nàstic ha aconseguit una de les victòries més èpiques que es recorden al Nou Estadi davant un rival directe que als 20 minuts s’havia posat per davant al marcador per 0 a 2. En una segona part història, l’equip de Jose Antonio Gordillo ha marcat cinc gols que l’apropen a l’objectiu de la permanència.

Llegir article

noticies Emilio Viqueira s'acomiada del Nàstic

 Emilio Viqueira s

El Gimnàstic de Tarragona i Emilio Viqueira han arribat a un acord per la rescissió del contracte. El fins avui director esportiu s’ha acomiadat en una emotiva roda de premsa al Nou Estadi, acompanyat de la seva família, la plantilla del Nàstic i companys i amics amb qui ha compartit aquests cinc anys al club.

Llegir article

noticiesLA TREGUA

LA TREGUA

El 24 de diciembre de 1914, recién iniciada la I Guerra Mundial que sumaria más de 20 millones de cadáveres, en Ypres al sur de Bélgica se produjo un episodio emotivo que se ha convertido en un referente de la camaradería y el sentimiento. El fútbol fue capaz de parar la guerra durante un dia (aun aguardaban cuatro años más de miseria, desolación y muerte) para celebrar la Navidad con un partido de fútbol entre los dos bandos enemigos, las tropas imperialistas (Alemania, Austria) y los aliados (Inglaterra, Francia, Italia). Aquellos soldados a los que sus gobiernos mandaban a morir en una guerra cruel, por unas horas cambiaron el fusil por un balón y dirimieron sus diferencias en un rectángulo de juego. Pasada la Navidad volverían a las trincheras, las balas silbarían por encima de sus cabezas y muchos de aquellos futbolistas caerían en el campo de la batalla. Aquella hermosa tregua improvisada quedó para la historia.

Llegir article

noticies José Antonio Gordillo, presentat

 José Antonio Gordillo, presentat

José Antonio Gordillo dirigirà aquest dimarts a partir de les 10.30 hores la seva primera sessió com a nou entrenador del Nàstic després de ser presentat oficialment aquest dilluns a la tarda. L’acompanyaran Abel Segovia com a segon entrenador i Jordi Abella com a preparador físic.

Llegir article

noticies Jose Antonio Gordillo, nou entrenador del Gimnàstic de Tarragona

 Jose Antonio Gordillo, nou entrenador del Gimnàstic de Tarragona

El Gimnàstic de Tarragona, SAD ha arribat a un acord amb l’entrenador andalús per ocupar la banqueta grana fins a final de temporada. Aquesta serà la tercera etapa de Gordillo, després d’haver defensat l’escut del Nàstic com a jugador i, posteriorment, des de la secretaria tècnica.

Llegir article

noticiesNano Rivas deixa de ser l'entrenador del Nàstic

Nano Rivas deixa de ser l

El Consell d'Administració del Gimnàstic de Tarragona, SAD ha decidit rescindir el contracte de l’entrenador del primer equip, Nano Rivas, després de la derrota d’aquest diumenge al camp del Sevilla Atlético.

Llegir article

noticies Sevilla Atlético 1 - 0 Nàstic

 Sevilla Atlético 1 - 0 Nàstic

Derrota del Nàstic al camp del Sevilla Atlético en un partit que s’ha decidit amb un solitari gol del jugador local Lara en el minut 20 de la segona part. A falta de tres jornades per acabar la lliga l’equip grana té 43 punts a la classificació, un més que el Córdoba CF i tres més que el FC Barcelona B.

Llegir article
Dimarts a partir de les 9 hores, a la venda les entrades per al SD Huesca - NàsticGimnàstic de Tarragona , 21-05-2018
Nàstic 5 – 3 CyD LeonesaGimnastic de Tarragona, 20-05-2018
Emilio Viqueira s'acomiada del NàsticGimnastic de Tarragona, 17-05-2018
LA TREGUAEnric Pujol, 16-05-2018
José Antonio Gordillo, presentatGimnastic de Tarragona, 14-05-2018
Jose Antonio Gordillo, nou entrenador del Gimnàstic de TarragonaGimnastic de Tarragona, 14-05-2018
Nano Rivas deixa de ser l'entrenador del NàsticGimnastic de Tarragona, 14-05-2018
Sevilla Atlético 1 - 0 NàsticGimnastic de Tarragona, 14-05-2018
Nàstic 0 - 2 CA OsasunaGimnàstic de Tarragona , 08-05-2018
Homenatge a Valero Serer al Nou EstadiGimnàstic de Tarragona, 03-05-2018
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20
Webmaster: Webmaster <webmaster@nasticdetarragona.com>
Disseny: Albert Sola <asola@tinet.org>

Aquesta obra està subjecta a una Llicència de Creative Commons.

Web allotjat a: La Tecla Network

Optimitzat per 1024x768.
Utilitzem cookies pròpis i de tercers per millorar els nostres serveis i mostrar publicitat personalitzada mitjançant l'anàlisi dels seus hàbits de navegació i preferències.
Si continua navegant, entenem que accepta el seu ús.