TARRAGONA RÀDIO POSA EN MARXA “OBJECTIU: LA PERMANÈNCIA”
A partir d’aquest diumenge 2 de març, coincidint amb la retransmissió del partit de la Lliga BBVA entre el Gimnàstic i la UD Las Palmas, Tarragona Ràdio posa a la seva programació esportiva el títol “Objectiu: la permanència”.
Els programes diaris Tarragona Esportiva i Sempre Nàstic inclouran les veus de tècnics, ex jugadors i altres persones vinculades al club fent una crida a donar suport a l’equip per salvar la categoria.
També es demanarà als socis i aficionats que participin amb missatges d’ànim a través del telèfon i el correu electrònic en un moment complicat en què l’equip es juga el fet de mantenir-se a la Segona Divisió A.
En les pròximes setmanes Tarragona Ràdio endegarà altres iniciatives i programes especials que tenen com a objectiu donar suport a l’entorn del Nàstic, aconseguir aquesta temporada la permanència i remarcar la importància del moment històric que viu el club després d’haver arribat a Primera Divisió.
Els missatges de suport es poden fer a través de l’adreça: semprenastic@tarragonaradio.cat
“Aquest Nadal Regala Nàstic", mitjançant aquesta campanya, et convidem a regalar el carnet de soci del Nàstic durant les festes de Nadal. La iniciativa s'enmarca en la campanya Nàstic 10.mil, amb la col•laboració de la Cadena SER i d’ONA fm. Amb “Aquest nadal regala Nàstic”, podeu fer-vos socis amb un 50% de descompte per presenciar els últims dos partits de la primera volta i tota la recta final de la temporada. Així, els preus d’adults amb descompte són de 220 euros a tribuna, 160 a Preferent baixa, 150 a Preferent alta i 110 a gols. El descompte també s’aplicarà als més joves, que amb preus des dels 70 euros podran acostar-se a les oficines del Nàstic i fer-se socis.
El Nàstic organitza conjuntament amb l’Ajuntament de Tarragona, una jornada esportiva-solidària, TARRAGONA I NÀSTIC X LA SOLIDARITAT. Entre els actes previstos hi haurà un triangular de futbol entre polítics-convidats tarragonins (esportistes professionals retirats i en actiu, artistes i músics reconeguts, etc.) premsa i Club Gimnàstic de Tarragona i tot un seguit d’actes solidaris amb participació del públic assistent. Us convidem a participar en aquesta Jornada Solidària que tindrà lloc el dia 21 de desembre, a les 10h, en el Nou Estadi del Club Gimnàstic de Tarragona. Us agrairem feu la màxima difusió possible de la jornada entre els vostres alumnes/socis i familiars, ja que la recaptació que s’aconsegueixi anirà destinada íntegrament a entitats tarragonines (residències infantils, escoles d’educació especial, fundacions). Les entrades tindran un preu simbòlic de 3€, els menors de 12 anys no paguen, i es podran adquirir a l’estadi el mateix diumenge.
El proper dissabte, 6 de setembre, el primer equip de futbol sala del Nàstic jugarà el seu primer partit de pretemporada contra el l'Aldea de preferent, al pavelló del Club Gimnàstic a les 19:30. Serà, doncs, el moment en que els entrenaments que van començar l'última setmana d'agost puguin posar-se a prova abans de començar la temporada. Precisament per aquest motiu serà important comprovar abans de començar la lliga les possibilitats reals de l'objectiu de l'equip:l'ascens.
El futbol sala grana donarà el tret de sortida el proper dilluns a la nova temporada. Les instal·lacions del club serà l’escenari de la primera sessió en què el cos tècnic podrà començar a conèixer de primera mà les noves incorporacions. Al llarg d’aquesta pretemporada tan el primer equip com els equips base combinaran les instal·lacions del Club amb el pavelló municipal de Sant Pere i Sant Pau. Durant un total de deu dies els homes d’Enric Batista s’exercitaran per tal d’agafar el ritme adequat de cara els pròxims encontres amistosos. El descens de categoria l’anterior campanya converteix l’actual pretemporada en atípica. Per aquesta raó l’equip tindrà que afrontar “amb gran ambició” el repte d’ascendir el més aviat possible.
El passat dijous 10 de juliol del 2008, a 2/4 de 7 de la tarda en el Pavelló Àngel Guimerà, va tenir lloc el Triangular de Futbol Sala, amb motiu dels 100 programes del NàsticTotal de Ràdio El Vendrell, on hi van participar els tres equips de les tres penyes baixpenedesenques representatives dels equips catalans, que fins ara, juguen en la 1ª i 2ª divisió del futbol espanyol : Penya Febre Grana del Baix Penedès, Penya Blanc-i-Blava del Baix Penedès i Penya Blau-Grana del Vendrell.
Finalment, els rumors s’han fet realitat i, malahuradament han fet fora a un dels millors preparadors físics que ha tingut el club: el Xavi Bartolo. Totes les mirades apunten a César Ferrando. Ell mateix ja va forçar per que l’Antoni Pinilla no tingués cap poder alhora de fitxar nous jugadors, i que per tant, la “Direcció General” fos una “Direcció Descafeinada”. Ara, li ha tocat el torn al Xavi Bartolo. Un home de la casa que ja havia estat anys enrera com a jugador, i que ara portava de manera IMPECABLE la seva tasca com a preparador físic.
Ahir vam celebrar el sopar anual que organitza l’amic Albert Solà. L’Albert és el webmaster de la pàgina web http://www.nasticdetarragona.com/ i, cada any, mitjançant les votacions de les persones que participen a la web es lliura un premi al millor jugador del Nàstic. Enguany, el guanyador ha estat l’Abel Buades. Tinc que confessar que no havia tingut la oportunitat de parlar amb ell d’una manera distesa i propera com vaig fer-ho ahir. Després del sopar, tot anant cap a casa, vaig arribar a la conclusió de que l’Abel és un tros de jugador dins el camp, però fora és una gran persona. Dic persona, per que sovint associem – i jo el primer – a jugador de futbol-ruc integral. Com tot a la vida, hi ha de tot. I l’Abel és una persona amb el cap molt ben amoblat. És una persona propera, dialogant, en definitiva una bona persona.
Des d’ONA FM Tarragona i Penedès ens plau presentar-vos un nou espai a la xarxa d’Internet dedicat exclusivament a l’esport de casa nostra, a l’esport de la demarcació de Tarragona. Es tracta del web d’ONA FM. En la pàgina inicial, sota a la dreta, trobareu el link corresponent al web d’ONA FM Tarragona i Penedès.