Identifica't ||
Últimes notícies

Tenerife-Nàstic: dissabte 30 a les 20h

Gorka de Carlos abandona el Nàstic per fitxar pel Sant Andreu

Calle es eminent la seva sortida, sembla que al Xeres, però l'Hércules també ha preguntat per ell a més de l'interes del Alaves.

Avui dimecres a les 19.30h tindrà lloc la tradicional ofrena de la plantilla del Gimnàstic a Sant Magí.

N'Angal estarà disponible per jugar a Tenerife, viatjarà la propera setmana a Camerun.

El Nàstic estudia la no incorporació al primer equip de Chechu, Maxi Caire, i Alex Cruz.

Dijous a les 13.00h jugadors, el cos tècnic i Consell d’Administració visitaran l’ermita del Llorito.

Copa del Rei Nàstic- Girona el 3 de setembre

Volem agrair al diari El 9 Esportiu, que ens facilita les notícies del Nàstic en format pdf per tots vosaltres

Google

El Nàstic participa en la campanya contra la fam que organitzen la LFP i la FAO

L’objectiu d’aquesta campanya és que els aficionats del club participin en aquesta lluita contra la fam vía SMS durant els caps de setmana del 21 i 28 d’octubre. Seran 42 els equips que participaran en aquest projecte organitzat per la FAO, l’organització de les Nacions Unides que impulsa la lluita contra la fam.

Els diners recaptats per l’afició del Nàstic aniran destinats al miniprojecte que la FAO ha assignat al club. Aquest miniprojecte busca recollir uns 4.000 euros per donar suport a la cria d’ovelles en el poblat de Nadjou a Togo.

Per participar en aquesta iniciativa els aficionats del Nàstic han d’enviar un SMS al 5030 amb la paraula FAO19. El cost de cada SMS serà de 1,20 euros + IVA.

Vodafone i Orange han confirmat que els ingressos obtinguts per cada SMS els destinaran íntegrament a la FAO. Movilisto per la seva banda també col·labora en aquest projecte facilitant informació sobre com va la participació en la campanya.

A més, aquest cap de setmana els jugadors dels diferents equips que hi participen saltaran al camp amb una samarreta amb el número 854, fent referència als milions de persones que pateixen fam al món. Cadascuna d’aquestes samarretes seran signades pels jugadors i es subhastaran a Ebay amb la intenció d’extreure més beneficis per aquesta campanya.

Els beneficis que superin l’objectiu marcat seran per a altres projectes de reserva de la FAO.

El Nàstic propasa a tots els mitjans de comunicació que donin suport a la iniciativa dins de les seves possibilitats. Gràcies a tots.

Autor: Ramon Font | Més informació

Inici de pretemporada del futbol sala

El futbol sala grana donarà el tret de sortida el proper dilluns a la nova temporada. Les instal·lacions del club serà l’escenari de la primera sessió en què el cos tècnic podrà començar a conèixer de primera mà les noves incorporacions. Al llarg d’aquesta pretemporada tan el primer equip com els equips base combinaran les instal·lacions del Club amb el pavelló municipal de Sant Pere i Sant Pau. Durant un total de deu dies els homes d’Enric Batista s’exercitaran per tal d’agafar el ritme adequat de cara els pròxims encontres amistosos. El descens de categoria l’anterior campanya converteix l’actual pretemporada en atípica. Per aquesta raó l’equip tindrà que afrontar “amb gran ambició” el repte d’ascendir el més aviat possible.

Llegir article

Víctor Casadesús és a un pas

Entre els tres davanters que César Ferrando va dir que podien arribar al Nou Estadi, n’hi ha un que ha agafat avantatge respecte als altres: el mallorquí Víctor Casadesús...

Llegir article

Ferrando: "Abans d'entrar s'ha de deixar sortir"

Queden menys de dues setmanes perquè el mercat d’estiu tanqui les portes i el Nàstic encara ha de polir algun detall per deixar totalment perfilada la plantilla. Ara mateix, el principal maldecap de la directiva grana és el futur d’Antonio Calle, que és molt a prop del Xerez, però encara no s’ha concretat la seva cessió, amb possibilitat de compra per un milió d’euros. Respecte a aquest tema, César Ferrando veuria bé la sortida, ja que creu que la pressió pot impedir que el davanter recuperi el seu nivell: «Calle té poc marge d’error i, a la mínima que en cometi un, tindrà tota la pressió al damunt.»

Llegir article

Bons detalls en l'estrena a casa

El Nàstic va derrotar el Vitesse de la primera divisió holandesa en el partit de presentació davant de l’afició, es va endur el trofeu Ciutat de Tarragona i va mostrar bons detalls que van fer que l’afició l’acomiadés amb aplaudiments. El conjunt grana va fer una bona primera part i tres bonics gols.

Llegir article

Les variants de Ferrando

«Jandro pot jugar a la mitja punta o a la banda esquerra; Jordi Alba, Redondo i Chechu, a les dues bandes; David Bauzá, Medina i Gibanel són alternatives per al pivot defensiu, Óscar Arpón pot jugar per davant, puc situar Campano tant de lateral com d’interior...» César Ferrando està content amb la polivalència dels seus jugadors, qualitat que li permetrà, segons va assegurar, no limitar-se a un sistema tàctic ni a un sol onze.

Llegir article

Les primeres conclusions sobre els fitxatges

Després de tres setmanes de pretemporada i cinc partits amistosos, ja es poden començar a treure les primeres conclusions pel que fa als fitxatges del Nàstic. Tret de Mario Gibanel, que amb prou feines va jugar 30 minuts dissabte contra el Reus, i N’gal, que està disputant els Jocs Olímpics amb la selecció camerunesa; la resta ja han començat a fer els primers passos, que poden acabar sent determinants, amb la samarreta grana, tot i que el fet de trobar-se a aquestes altures del curs, no assegura res a ningú, ja que el que compta és veure’n el rendiment un cop s’iniciï la lliga.

Llegir article

Mario Gibanel, dit i fet

El Nàstic fitxa i presenta el mig centre, amb molta experiència a segona divisió A. Es tracta d'un pivot defensiu de brega i ha signat per un any amp opció a un altre. L'exjugador del Granada 74 i el Terrassa, entre d'altres equips, completa el mig del camp grana.

Llegir article

Menjar-se el món

L’estiu passat, el Nàstic va formar una plantilla que tenia l’objectiu de lluitar a la zona alta fitxant, bàsicament, jugadors contrastats a segona A. L’aposta, però, no va sortir bé, ja que, tal com recorda Antoni Pinilla, actual director general grana i jugador de l’equip tarragoní fins al mes de juny passat, van faltar ganes i ambició, i per això la temporada no va sortir, ni de bon tros, com s’esperava.

Llegir article
Inici de pretemporada del futbol salaSecció Futbol sala, 25-08-2008
Víctor Casadesús és a un pasEl 9 Esportiu, 23-08-2008
Ferrando: "Abans d'entrar s'ha de deixar sortir"El 9 Esportiu, 21-08-2008
Bons detalls en l'estrena a casaEl 9 Esportiu, 16-08-2008
Les variants de FerrandoEl 9 Esportiu, 13-08-2008
Les primeres conclusions sobre els fitxatgesEl 9 Esportiu, 11-08-2008
Mario Gibanel, dit i fetEl 9 Esportiu, 09-08-2008
Menjar-se el mónEl 9 Esportiu, 06-08-2008
El Vitesse, rival en la presentacióEl 9 Esportiu, 06-08-2008
L'atacant que hi faltavaEl 9 Esportiu, 04-08-2008
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20
Webmaster: Webmaster <webmaster@nasticdetarragona.com>
Disseny: Albert Sola <asola@tinet.org>

Aquesta obra està subjecta a una Llicència de Creative Commons.

Web allotjat a: La Tecla Network

Optimitzat per 1024x768