Identifica't ||
Últimes notícies

Nàstic 3 Girona 0 Gols:
Victor, Jandro, Mario Gibanel

CD Castelló - Gimnàstic: diumenge 11 de gener a les 17 hores.

EMT: serveis especials “Futbol” amb sortides des dels barris de Ponent. Les sortides s’efectuaran una hora abans del partit des de la terminal de cada línia.

Secció Futbol Sala Territorial Catalana.

Volem agrair al diari El 9 Esportiu, que ens facilita les notícies del Nàstic en format pdf per tots vosaltres

Google

RECREATIVO 2 NÀSTIC 1

Dolorosa derrota la sufrida por el Nàstic en el Nuevo Colombino de Huelva ante el Recreativo, decano del fútbol español. Y lo fue por dos razones fundamentales: una, por el minuto en que se consumó; y otra, por el juego desplegado por el equipo, que nada tuvo que ve con el realizado una semana antes contra el R. Madrid. Y las consecuencias no se han hecho esperar: malestar generalizado en toda la plantilla, incluido el cuerpo técnico; y las primeras críticas de una parte de la afición que empieza a pedir cambios que garanticen resultados positivos.

iEL ANÁLISIS...
... DEL PARTIDO

En ocasiones como las que nos ocupa es complicado entender cómo el rendimiento de un equipo puede ser tan dispar de un domingo a otro. Cierto es que el rival tiene mucho que ver en ello, pero resulta difícil de explicar si no se ve, que un partido que se pone de cara en el min. 5 para el equipo visitante, pueda afectar de la manera que lo hizo a los dos contendientes: el que empieza perdiendo se viene arriba con fe en la victoria; y el que dispone de la ventaja en el marcador se viene abajo, se olvida de jugar al fútbol y pierde en el último minuto después de haber sufrido lo indecible para conseguir sumar un punto.
Es de elogiar las declaraciones del Luis César tras el partido asumiendo su responsabilidad en la marcha del equipo. Pero hay más responsables de lo que sucedió en el partido, y esos son los jugadores. Ellos son los que han de meter los goles, impedir que el contrario los marque y tratar de jugar a lo que saben: a fútbol y no a un fútbol arcaico, falto de recursos e impropio de la Liga de las Estrellas. Cabe precisar que esa no es la imagen que ha dado el Nàstic en los partidos precedentes, pero si a la falta de resultados favorables, le añades un pésimo espectáculo y una imagen de equipo lento y sin convicción en la victoria, pues el desánimo cunde por doquier como un reguero de pólvora.
No obstante, he de manifestar que no comparto la persistencia de Luis César en colocar a Juan como volante izquierdo, teniendo jugadores más experimentados que él en esa posición. Juan alimentó muchas ilusiones a comienzos de temporada jugando por la banda izquierda, y poco a poco se están consumiendo. Tampoco entiendo que después del descanso obligado frente al Real Madrid, Portillo no forme parte del equipo inicial. Y algo similar podría decir del esperado Generelo, después de ver como se desenvolvió en la segunda parte, tratando de poner orden al desconcierto generalizado.
A estas alturas ya sabemos como juega el Nàstic de Luis César. Y lo saben hasta los rivales. No es ninguna novedad. Pero la novedad es que estamos en una categoría cuya diferencia con el juego que se practica en 2 A es mayor que la existente entre ésta y la 2 B; y que la velocidad física y mental con la que se desarrolla el juego es muy superior a la que ha conocido el Nàstic en los últimos años. Y ahí es donde puede que Luis César no haya encontrado aún la forma de conciliar su sistema y/o estilo de juego con las características de los jugadores de que dispone en la presente temporada, para diseñar una buena estrategia de juego para enfrentarse a los nuevos y potentes rivales con ciertas garantías de éxito.

... DE LA AFICIÓN Y DE LOS JUGADORES.
Más que de los escasos aficionados que tuvieron el valor de viajar a Huelva, cabría mencionar la desazón que a provocado a buena parte de la afición la pérdida del partido contra el Recre y, sobre todo, la forma en la que se perdió. Es algo lógico. No obstante, creo que aún no hay nada perdido, por eso es necesario el apoyo incondicional de la afición si queremos que los jugadores se recuperen anímicamente e intenten sacar los partidos adelante.
De los jugadores muy poco cabe decir salvo reseñar que, en mi opinión, no estuvieron a la altura del partido. No les vi con fe en la victoria. Destacar a unos por su pundonor y brega, y señalar a otros por sus errores, creo que no tiene el menor interés en esta ocasión; así que no diré mas que Rubén tuvo una buena actuación, que Generelo apuntó lo que todos esperamos de él y que Pinilla sigue dando un ejemplo de profesionalidad y honestidad que más de uno habría de imitar.

...DE LA JUGADA CLAVE.
Se produjo sobre la media hora de juego. Viqueira se hizo con un balón en el campo del Recre. Estaba solo. Nadie le incomodó, de manera que dispuso de tiempo y comodidad para enviar un balón largo a Cazorla –situado en la banda derecha- que controló muy bien y dribló con facilidad a un Mingo que estaba tocado. Luego, recortó hacia adentro y envió el balón con precisión al área de meta donde vino a buscarlo Javi Guerrero que consiguió tocar suavemente con su zurda para batir a Rubén por su derecha, que nada pudo hacer por evitarlo. Este gol significó la recompensa para un Recre decidido a ganar el partido, a pesar del gol inicial en contra.
Pero lo interesante de esta jugada es la facilidad con la que se superó el sistema defensivo: pase largo desde el propio campo a la banda; jugador que desborda a su marcador y centra al área, donde llegan tres jugadores a posiciones de remate, igualando de esa forma al número de defensores. Dos pases y remate a gol. Así de fácil.

...DE LOS GOLEADORES.
He de reconocer que tenía ganas de felicitar a Irurzun por conseguir su primer gol en Primera división. Un acontecimiento importante para un jugador. Lo malo del asunto es que, al final, solo sirvió para maquillar un resultado que pudo ser más amplio. Su gol fue de precisión. Un balón que le vino de arriba, flojo, y que sin dejarlo botar lo golpeó con la zurda, cruzado y al segundo palo, de manera que el meta local nada pudo hacer por interceptar el esférico. Un gol típico de él.
Felicidades Ismael y que lo repitas en mejores circunstancias.

...DEL ARBITRAJE.
A mi juicio tuvo una correcta actuación que no influyó en el resultado final. Creo que la expulsión de Llera fue merecida y también las demás tarjetas, si tenemos en cuenta las muchas faltas que cometió el Nàstic: 26 por 12 del Recre.

Autor: José A. Luaces
Veure Porra

L'escalada continua

Un os dur de rosegar visitava ahir el Nàstic en el derbi català, però l’equip tarragoní va consolidar la bona dinàmica amb la victòria més plàcida de la temporada gràcies a la major qualitat, i una dosi de fortuna, en la primera meitat, i al fet de tenir controlat el Girona i sentenciar-lo al contraatac en la segona. La victòria d’ahir contra un rival que no havia rebut mai tres gols en un partit fins ara i que gràcies a la solidesa s’ha convertit en la revelació confirma que el Nàstic mira amunt. És la tercera victòria consecutiva i una altra demostració del mal que fa la verticalitat de Jordi Alba, que Víctor està en estat de gràcia el seu gol d’ahir va ser una barreja de sort i d’oportunisme i que Jandro té cada dia més clarividència. Abans del descans, l’equip de Ferrando, més efectiu que el Girona, ja havia encarrilat al partit, i en la segona meitat va patir molt poc. La zona d’ascens ja és a només tres punts.

Llegir article

Nàstic 3-0 Girona: cop a la taula

El Nàstic guanya per 3 a 0 al Girona en el derbi català de la categoria i suma la tercera victòria seguida i vuitena jornada sense perdre. Víctor, Jandro i Gibanel donen els tres punts als grana, que amb 27 punts s’apropen a tres punts de l’ascens. 5.882 espectadors passen fred al Nou Estadi.

¡¡Caram!! Quina forma de començar l’any 2009. Una gran victòria davant un dels equips més ordenats de la categoria, que fins aleshores era el tercer menys golejat amb 14 gols. Però aquest contundent 3 a 0 comporta quelcom més important. No direm la paraula clau que comença per A i acaba per SCENS, però la classificació està present.

Llegir article

Un espia a Montilivi

Cada quinze dies sol haver-hi més d’un càmera gravant els partits del Girona a Montilivi. Un dels que no falla mai és un exfutbolista del Nàstic. Jesús Mari Serrano no es perd cap detall de les evolucions del Girona com a local. Serrano, secretari tècnic adjunt del conjunt grana, grava tots els partits del Girona per elaborar un informe del seu rival que, segons marca el calendari, quinze dies després jugarà al Nou Estadi de Tarragona. Serrano treballa des de fa un any i mig als despatxos del Nàstic i coneix, com pocs, les virtuts i els defectes del Girona, que visita dissabte Tarragona. Ell és l’espia de César Ferrando a Montilivi.

Llegir article

XEREZ 1 NÀSTIC 2

Un Nàstic con dos caras consiguió una importante victoria en el Municipal de Chapín (la primera tras 8 enfrentamientos), allá donde el 3/Jun/06 (J-40) se celebrara el ascenso a Primera División tras un empate a cero goles. Con esta victoria frente al Xerez, el Nàstic remonta posiciones y se coloca en la zona media de la clasificación. No obstante, aún permanece en el seno de la familia grana una cierta preocupación por la irregularidad mostrada por el Nàstic, no solo a lo largo de los 17 partidos disputados, sino por la de las dos mitades de este mismo partido.

Llegir article

“Aquest Nadal Regala Nàstic

“Aquest Nadal Regala Nàstic", mitjançant aquesta campanya, et convidem a regalar el carnet de soci del Nàstic durant les festes de Nadal. La iniciativa s'enmarca en la campanya Nàstic 10.mil, amb la col•laboració de la Cadena SER i d’ONA fm. Amb “Aquest nadal regala Nàstic”, podeu fer-vos socis amb un 50% de descompte per presenciar els últims dos partits de la primera volta i tota la recta final de la temporada. Així, els preus d’adults amb descompte són de 220 euros a tribuna, 160 a Preferent baixa, 150 a Preferent alta i 110 a gols. El descompte també s’aplicarà als més joves, que amb preus des dels 70 euros podran acostar-se a les oficines del Nàstic i fer-se socis.

Llegir article

28 desembre 2008

Román Abramóvich màxim accionista de la SAD del Nàstic.
El passat mes de novembre es varen iniciar els contactes i són molts els tarragonins que els va sobtar la presència del seu vaixell al port de Tarragona. Dons bé segons hem pogut saber de bona font, la intenció del Propietari entre d'altres el Chelsea de Premier League i el CSKA Moscú , seria fer-se càrrec del Nàstic. D'aquesta manera podria entrar a la lliga espanyola, amb un club que segons els seus assessors, està sanejat econòmicament, recentment ha estat a Primer Divisió i té sobre la taula el projecte de construcció d'un nou estadi.

Llegir article

La mentalitat ... i el Nàstic.

Segurament tots estaríem d’acord ... que tenir els ulls marrons és cosa de la genètica però, també ho és tenir un do per jugar a futbol? I ... per tocar la guitarra?

Són característiques personals que administrem gràcies als nostres gens o a l'estimulació de l'ambient? Què configura l’ésser humà ... l’herència o l’aprenentatge? Hi ha opinions de tota mena, tot i que jo aprofito aquest espai per explicar-vos el que penso al respecte.

Llegir article

Chapín, un altre cop talismà

El Nàstic afrontava el partit d’ahir a Chapín com una bona prova per mesurar el seu nivell amb els conjunts de la zona alta el Xerez, si guanyava, assaltava un altre cop el lideratge i en va sortir prou satisfet, ja que va sumar els tres punts per primer cop a Jerez de la Frontera i va encadenar per primera vegada aquesta temporada dues victòries. No va ser, però, el millor partit d’aquesta temporada dels grana, que en la primera part van deambular pel camp. Però un gol psicològic i una segona part molt seriosa en què es va veure un equip completament diferent els va permetre

Llegir article
L'escalada continuaEl 9 Esportiu, 05-01-2009
Nàstic 3-0 Girona: cop a la taulaJoan Alfons López Parra, 03-01-2009
Un espia a MontiliviEl 9 Esportiu, 02-01-2009
XEREZ 1 NÀSTIC 2 Jose Ant. Luaces, 29-12-2008
“Aquest Nadal Regala NàsticWebmaster, 28-12-2008
28 desembre 2008Webmaster, 28-12-2008
La mentalitat ... i el Nàstic.Josep Maria Cornadó, 25-12-2008
Chapín, un altre cop talismàEl 9 Esportiu, 21-12-2008
Xerez 1-2 Nàstic: remuntant i guanyant (2ª part)Joan Alfons López Parra, 21-12-2008
NÀSTIC 3 SEVILLA ATL 1 Jose Ant. Luaces, 20-12-2008
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20
Webmaster: Webmaster <webmaster@nasticdetarragona.com>
Disseny: Albert Sola <asola@tinet.org>

Aquesta obra està subjecta a una Llicència de Creative Commons.

Web allotjat a: La Tecla Network

Optimitzat per 1024x768